Infobar icon

Helyezze a kosárba a nyomtatást vagy az OUTLET termékeket

Kategóriák
 
 
 
HU 2
 
 
 
 
 
 

GiVsport webáruház panaszkezelési szabályzat

amely az üzemeltető/eladó és a megrendelő/vevő közötti követeléseket szabályozza (a továbbiakban: „RR”)

Bevezető rendelkezések


1. A https://www.givsport.hu e-shop (a továbbiakban: "e-shop") a GIVsport s.r.o.
üzemeltetője, a Pod Lipami 96, Liptovský Hrádok 033 01, a Žilina (Zsolna) kerületi bíróság
kereskedelmi nyilvántartásában bejegyzett részlege: Sro. 66444 / L, IČO: 50 527 584 (a
továbbiakban: üzemeltető vagy az eladó), banki kapcsolat: OTP Bank Nyrt.., számla
szám: 11741000-25813768 IBAN: HU62 1174 1000 2581 3768 0000 0000 SWIFT: OTPVHUHB. A vevő az eladóval való kapcsolattartás
szempontjából fontos kiegészítő adatai a következők:
e-mail: info@givsport.hu


2. Az online áruházban az ügyfél (vevő) minden olyan természetes vagy jogi személy, aki az
elektronikus formanyomtatványt az áru rendelésére (a termék (ek) re vagy szolgáltatásokra /
bérekre) küldi.

3. Ez a RR az üzemeltető és az ügyfél közötti jogviszonyokat az üzemeltető által nyújtott áruk
és szolgáltatások pontosságával és minőségével kapcsolatos panaszok kezelésében.

4. Az ezen állításrendelés céljából benyújtott reklamációk az ügyfél azon jogát, hogy
felelősséget vállaljanak az ügyfél által nyújtott áruk vagy szolgáltatások hibáira, amennyiben
a hibás teljesítéshez szükséges jogorvoslatot vagy kártérítést igényelnek, avagy szerződés
tárgyának nem teljesítése.

Reklamációs eljárás

Csomagolt és sértetlen áru küldhető nekünk:

 

EXPANDECO – GIVSPORT, FLK - Magyar Posta, Sikátorpuszta Hrsz.: 5453/18, Fót 2151, Hungary

 

Az árukkal együtt meg kell adni a kitöltött panaszlapot is. Miután megkapta az árut,
elküldjük Önnek a kért terméket, és csak 1700 Ft kerül felszámolásra. ha az áruk
megsérültek, az összes költséget az eladó viseli. Az összes reklamációt azonnal kezeljük (a
panaszok kezelésére vonatkozó törvényi határidő nem haladhatja meg a követelés napjától
számított 30 napot). 


1. Ennek a RR-nek az alkalmazásával panaszt nyújthat be személyesen, írásban vagy e-
mailben.

2. A panasznak különösen világosnak kell lennie:

 aki benyújtja a panaszt (név, vezetéknév, állandó cím),
 a követelés tárgya, avagy a reklamáció oka
 kinek érkezik a panasz,
 a reklamáció dátuma,

 Az ügyfél aláírása vagy a meghatalmazott személy aláírása a meghatalmazással együtt.

.
3. Az elektronikus reklamáció, fax, vagy írásban benyújtott reklaméció megbízott személyel
történik, a reklamációhoz a ügyfél kötelező hozzá csatolni a meghatalmazást.

4. Ha a követelés nem tartalmazza e cikk 2. bekezdésében felsorolt elemeket, akkor azt
jogosulatlannak tekintjük.

5. A reklamáció határideje nem haladhatja meg a követelés napjától számított 30 napot. Az
ügyfél a követelés benyújtásáról írásos dokumentumot ad ki az ügyfélnek.
6. A reklamáció napja az alábbi pontok szerint van alkalmazva:
 pri poštových zásielkách – deň doručenia reklamácie do podateľne sídla objednávateľa
 pri osobnom doručení – dátum na kópii reklamácie, ktorým potvrdí objednávateľ
doručenie
 pri doručení elektronickou poštou – deň doručenia elektronickej poštovej správy na
adresu elektronickej pošty objednávateľa.
7. Az üzemeltető és az ügyfél közötti egyéb jogi kapcsolatokat, amelyeket kifejezetten nem
szabályoz a jelen szabályzat, az üzemeltető és az ügyfél között létrejött egyedi szerződések
vonatkozó rendelkezései, a szlovák köztársaság területén érvényes általánosan kötelező
érvényű jogszabályok vonatkozó rendelkezései szabályozzák.

8. Az Ügyfél bármikor megváltoztathatja ezt a RR a törvény és az üzleti környezet változása
miatt. A hirdető a RR jelenlegi megfogalmazását a honlapján közzéteszi.

Ez a RR 2016. március 1-jén lép hatályba, és teljes mértékben felváltja az előző RR-t. Az. Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy az RR-t előzetes értesítés nélkül megváltoztassa.

 

Új hozzászólás:

...

Válasz hozzáadása hozzászóláshoz:

... Mégse
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió