A GIVsport e-shop általános szerződési feltételek

Kategóriák
 
 
 
 
 

A GIVsport e-shop általános szerződési feltételek

1. Bevezető rendelkezések

1.1. Szolgáltató

  • A https://www.givsport.hu e-shop (a továbbiakban: "e-shop") a GIVsport s.r.o.
    üzemeltetője, a Pod Lipami 96, Liptovský Hrádok 033 01, a Žilina (Zsolna) kerületi
    bíróság kereskedelmi nyilvántartásában bejegyzett részlege: Sro. 66444 / L, IČO: 50
    527 584 (a továbbiakban: üzemeltető vagy az eladó), banki kapcsolat: OTP Bank Nyrt., számla
    szám: 11741000-25813768 IBAN: HU62 1174 1000 2581 3768 0000 0000 SWIFT: OTPVHUHB. A vásárló az
    eladóval való kapcsolattartás szempontjából fontos kiegészítő adatai a következők: e-
    mail: info@givsport.hu

1.2. Vásárló

  • 1.2.1. A vásárló minden olyan természetes vagy jogi személy, aki távértékesítési
    szerződést kötött az eladóval a https://www.givsport.com (a "Vásárló") online
    áruházán keresztül.
  • 1.2.2. A fogyasztó olyan vásárló - olyan természetes személy, aki üzleti vagy egyéb
    üzleti tevékenysége, munkavégzése vagy szakma (a továbbiakban: fogyasztó)
    keretében nem jár el, amikor a szerződést megköti és teljesíti.
  • 1.2.3. A vásárló - olyan személy, aki nem fogyasztó. Minden olyan személy, aki saját
    üzleti tevékenységével, gyártásával vagy hasonló tevékenységével kapcsolatos
    szerződést köt a szakma önálló gyakorlása vagy a vállalkozó nevében vagy nevében
    eljáró személy (a továbbiakban: vállalkozó) gyakorlása során, szintén vállalkozónak
    kell tekinteni.

1.3. Általános Szerződési Feltételek

  • 1.3.1. Ezek az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: Üzleti Feltételek)
    szabályozzák a felek kölcsönös jogait és kötelezettségeit, amelyek az eladó és a
    vásárló között egy e-shopban (a "Vásárlási megállapodás") kötött vásárlási
    szerződésből vagy azokból erednek.
  • 1.3.2. Az üzleti feltételek a vásárlási szerződés szerves részét képezik. Hacsak a
    vásárlási szerződés vagy annak mellékletei másként nem rendelkeznek, vagy a jelen
    szerződési feltételek egyes rendelkezéseinek érvényességét nem zárja ki, vagy más
    módon nem módosítja a vásárlószerződés vagy az üzemeltető és a vásárló között
    létrejött más megállapodás, a felek kölcsönös kapcsolataira a következő feltételek
    vonatkoznak.
  • 1.3.3. Az eladó és a fogyasztó közötti jogviszonyokat nem szabályozza kifejezetten a
    törvény. 40/1964 Coll. A módosított Polgári Törvénykönyv (a továbbiakban: Polgári
    Törvénykönyv) 250/2007 Coll. a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács
    törvényének módosításáról 372/1990 Coll. a módosított bűncselekményekről (a
    továbbiakban: a fogyasztóvédelmi törvény), \ t 102/2014 Z. z. a fogyasztók
    védelméről az áruk értékesítésében vagy a távközlési szerződésen kívüli szerződésen
    vagy szolgáltatásnyújtáson alapuló szerződésen alapuló szerződés alapján, valamint
    egyes törvények módosításáról (a továbbiakban: a fogyasztóvédelmi törvény
    távértékesítési szerződés keretében történő értékesítéséről), későbbi jogszabályok
    megfogalmazása.
  • 1.3.4. Az eladó és a vállalkozó közötti jogviszonyokat nyilvánvalóan nem szabályozza
    a törvény nr. 513/1991 Coll. A módosított kereskedelmi törvénykönyv.
  • 1.3.5. Ezek az üzleti feltételek magukban foglalják az Eladó panaszkezelési eljárását
    („Reklámációs rend”), amelyeket a Fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó
    rendelkezéseivel, a Távolsági Szerződés szerinti áruértékesítésre vonatkozó
    Fogyasztóvédelmi Törvénnyel bocsátottak ki, és amelyet az Eladó tájékoztatja a
    fogyasztókat a feltételekről és feltételekről a fogyasztók panaszait, panaszait és
    javaslatait, beleértve az állítás igénylésére vonatkozó információkat és az internetes
    boltban megvásárolt árukra vonatkozó jótállási igények teljesítését.
  • 1.3.6. Az eladó a 3. § (3) bekezdésének rendelkezéseivel összhangban 1 pont. n) A
    fogyasztóvédelmi törvény távértékesítési szerződés keretében árut értékesítve
    tájékoztatja a fogyasztót arról, hogy nem vállalta el magát a magatartási kódex
    betartására.

2. Vásárlási szerződés

2.1. Áru ajánlat

  • Az árukínálat az internetes áruház webhelyén a katalóguson keresztül kínált
    kiválasztott árukat jelenti, ahol az eladó a vásárlási szerződés megkötése előtt értesíti a
    fogyasztót, vagy a megrendelés világos és érthető módon történő elküldése előtt az áru
    főbb jellemzői vagy a szolgáltatás jellege, valamint a törvényes előírások a megfelelő
    kommunikációs eszközök terjedelmében.

2.2. Megrendelés

  • 2.2.1. A megrendelést a vásárló az online áruház weboldalán található űrlap
    segítségével teheti meg. A megrendelést az űrlap segítségével a vásárló választja ki a
    kért árut, hogy kiválassza a kért mennyiséget, a szállítási módot (lásd 2.4.1.) És a
    fizetési módot (lásd a 2.5.1. Cikket). "Fizetési kötelezettséggel rendelkező megbízás".
  • 2.2.2. A Vásárló a megrendelés elküldésével megerősíti, hogy elolvasta ezeket az
    üzleti feltételeket, és tudatában van annak, hogy a megrendelés egy része a vételár
    megfizetésének kötelezettsége. Vásárló, a vállalkozó azt is megjegyzi, hogy a
    megrendelés teljes megadásával elfogadja az eladó ezen feltételeit.

2.3. A vásárlási szerződés megkötése

  • 2.3.1. Az eladó és a fogyasztó közötti szerződéses viszony az áru fizetési
    kötelezettséggel rendelkező áru megrendeléséből származik a fogyasztótól az
    eladónak. Az eladó megerősíti a megrendelés kézhezvételét a fogyasztó e-mail
    címével.
  • 2.3.2. Az üzemeltető és a vállalkozó közötti szerződéses kapcsolat a megrendelés
    (elfogadás) kézbesítéséből ered, amelyet az üzemeltető a vállalkozónak a megrendelés
    létrehozásakor a vállalkozónak megadott e-mail címen küld.
  • 2.3.3. A vásárlónak a vásárlási szerződés megkötésével összefüggésben a távközlési
    eszközök használata során felmerülő költségeit (pl. Internetkapcsolati költségek vagy
    telefonköltségek) maga a vásárló viseli.

2.4. Szállítás

  • 2.4.1. Amennyiben az értékesítési szerződés másként nem rendelkezik, a szállítási
    módot az eladó határozza meg. Ha a megrendelt áru szállításának módja a vásárló
    kérésére történik, a vásárló viseli a kiválasztott szállítási módban felmerülő minden
    további költséget, amennyiben a szerződésből 14 napon belül visszavonul. a fogyasztó
    viseli a fogyasztó által választott szállítási költség és az eladó által kínált legolcsóbb
    szállítási módszer közötti különbséget.
  • 2.4.2. A megrendelt áru küldése azt jelenti, hogy a megrendelés elkészítésekor azokat
    a vásárló által megadott címre küldi. A vásárló megjegyzi, hogy a megrendelt áruk
    szállítása / szállítása költsége a megrendelt áru árának tulajdonítható, a fuvarozó
    tényleges árazásának megfelelően.
  • 2.4.3. A vásárló külföldi áru küldésére irányuló kérelme esetén a megrendelt áru
    külföldre történő küldésének / küldésének költsége a vásárló előzetesen bejelentett
    árucikkéhez a megrendelt áru árához kapcsolódik.

2.5. Fizetési eszközök

  • 2.5.1. Az üzemeltető a fizetési módok közül választhat: fizetési kártyát interneten,
    banki átutalást a megrendelés befejezése után, készpénzt az áru átadásakor a
    fuvarozótól, vagy készpénzben a személy visszavonásakor az üzemeltető kiadási
    pontján. Ez nem érinti az eladó azon jogát, hogy csak indokolt esetekben engedélyezze
    az előre fizetést.
  • 2.5.2. Amikor egy fizetés internetes fizetési kártyán keresztül történik, a vásárló a
    megbízás befejezése után átirányítja a harmadik fél fizetési szerverére, kitöltve a
    szükséges fizetési adatokat. Ellenőrzés után a megrendelés megerősítésre kerül, és a
    vételár összegét levonják a vásárló számlájáról.
  • 2.5.3. A fizetés banki átutalással történő kiválasztásakor a vásárló fizeti meg a
    megrendelés előtti árat az üzemeltető bankszámlájára, jelezve a változó szimbólumot,
    amely a megrendelés száma, és amelyet a vásárló a megrendelés befejezésekor
    megkap, és az árut a vételár után az eladó számláján jóváírják. az áru banki átutalással
    történik, a vételárat az adott összeg jóváírása napján az eladó számlájára fizetik.
  • 2.5.4. Ha a fuvarozó átveszi az árutovábbítási díjat, a vásárló tudomásul veszi, hogy a
    megrendelt áruk költsége a fuvarozó aktuális költsége szerint tulajdonítható a felvétel
    költségének.
  • 2.5.5. A felajánlott áruk és szolgáltatások árait, ideértve a hozzáadottérték-adót
    („AFA”) is, kivéve, ha kifejezetten azt az árat kell feltüntetni, amelyet az ár nettó AFA
    nélkül állapítanak meg.

2.6. A vásárlási szerződés megkötéséből eredő jogok és kötelezettségek

  • 2.6.1. Az üzemeltető köteles a megrendelt árut egy megegyezéses áron átadni a
    vásárlónek, és a vásárló köteles átvenni az árut és a vételárat, beleértve az áru
    szállításának kiválasztott költségét is.
  • 2.6.2. A beszerzési szerződés vagy a vásárló üzleti feltételeinek megsértése esetén az
    üzemeltető fenntartja a jogot, hogy visszavonja a vásárlási szerződést, kivéve, ha a
    törvény másként rendelkezik. Ebben az esetben a Vásárló köteles kártérítést fizetni az
    üzemeltetőnek minden kártérítésért, különösen azért, hogy az üzemeltetőnek a
    megrendeléssel kapcsolatos összes költséget, különösen az áru küldésének költségeit
    fizesse, kivéve, ha a vásárló nem veszi át.
  • 2.6.3. A Vásárló köteles az áru megrendelésekor helyes és igazi információkat
    szolgáltatni. Az eladó a vásárlási szerződés megkötéséhez szükséges adatokat
    helyesnek tartja.
  • 2.6.4. Az eladó minden értesítése a megrendeléssel kapcsolatban, vásárlási
    szerződéssel együtt, a vásárló részére a felhasználói fiókjában felsorolt e-mail címben
    vagy a vásárló által a megrendelésben megadott módon továbbítható.

2.7. Ajándékutalványok és kedvezményes kódok

  • 2.7.1. A megrendelő a megrendelés során a vásárló a megrendelt
    ajándékutalványokban és kedvezményes kódokban szereplő kódokat beírhatja
    szabályainak megfelelően.
  • 2.7.2. Hacsak az üzemeltető kifejezetten másként nem rendelkezik, az
    ajándékutalványok vagy a kedvezményes kódok:
    • nem lehet megismételni
    • nem kombinálható
    • nem használható további utalványok vásárlására
  • 2.7.3. Abban az esetben, ha a vásárlási szerződést bármilyen okból visszavonják, vagy
    az áru bármely más ésszerű árkedvezményét a kedvezményes kód alapján vásárolt
    eladónak, a vásárló jogosult az eladónak a szerződéssel összefüggésben vagy azzal
    kapcsolatban tényleges visszatérítésre/kifizetésre van joga.
  • 2.7.4. Ha az ajándékutalvány vagy a kedvezményes kód korlátozott érvényességi
    idővel rendelkezik, a vásárló jogosult az ajándék utalványt vagy kedvezményes kódot
    csak lejárat előtt használni. Az eladó nem ad pénzt vagy más módot az
    ajándékutalvány vagy a kedvezményes kód felhasználatlan értékének kompenzálására.
  • 2.7.5. Ajándékutalvány vagy kedvezményes kód nem cserélhető pénzre. Ha a vásárló
    az ajándékutalvány vagy a kedvezményes kód értékénél alacsonyabb áron veszi az
    árut, az eredeti utalvány vagy kedvezményes kód fennmaradó részére nem jogosult az
    ajándék utalvány vagy kedvezményes kód értékére, vagy új ajándékutalványra vagy
    kedvezményes kódra.
  • 2.7.6. Ha egy ajándék utalvány vagy diszkont kódot kell alkalmazni sérti a kérdéses
    üzemeltető használatra ajándékutalvány és utalvány kódok, az üzemeltető nem
    jogosult beváltásához ajándékutalványt vagy diszkont kódot, és elutasítja az aláírt
    adásvételi szerződés.

3. Áru szállítása

3.1. Szállítási idő

  • 3.1.1 Az Üzemeltető vállalja, hogy az alábbi feltételeknek megfelelően a lehető
    legkorábbi időpontban, legkésőbb a szerződés megkötését követő 30 napon belül
    küldje el az árut a Vásárlónek. Fizetési kártyával fizetett internetes fizetési átjárón
    vagy banki átutalással történő fizetés esetén az üzemeltető csak akkor küldi meg az
    árut, ha a fizetés bankszámláján jóváírásra került.
  • 3.1.2. Az üzemeltető nem vállal felelősséget az áru eladásának késedelme vagy a nem
    eladó felelőssége miatt okozott károkért.

3.2. Áru szállítása és átvétele

  • 3.2.1. A fogyasztó átveszi a megvásárolt áruk tulajdonjogát. A vállalkozó tudomásul
    veszi, hogy az áruk tulajdonjogát csak a megrendelt áruk teljes vételárának
    megszerzése után szerezik be. Az áru átvételének pillanatában a vásárló is
    veszélyezteti az áruk károsodását.
  • 3.2.2. Az áru szállításának egy része az eladás dátuma, a termék megnevezése (a
    termék neve és mennyisége), a vételár (az egyes termékek árát és a fogyasztó által
    fizetett teljes árat) és az eladó adatai (az eladó kereskedelmi neve és címe). Az eladó
    kérésre elektronikus úton küldi meg a dokumentumot.
  • 3.2.3. Az eladó azt ajánlja, hogy a vásárló ellenőrizze, hogy az áruk érintetlenek-e az
    árut a fuvarozótól, és hogy azonnal értesíti a fuvarozót a hibákról, és egyidejűleg
    tájékoztatja az eladót. A csomag jogosulatlan belépését jelző csomag megsértése
    esetén ajánlatos, hogy a vásárló ne fogadja el a szállítmányt a fuvarozótól, és töltse ki
    a szállítmány károsodásának nyilvántartását. A szállítási megjegyzés aláírásával a
    vásárló megerősíti, hogy az árut tartalmazó szállítmány csomagolása sértetlen és
    sértetlen volt.
  • 3.2.4. Az áruk mechanikai károsodása, a nem megfelelő áruk stb. Panaszai, amelyek
    nem voltak nyilvánvalóak, amikor az árut átvitték a szállító, kötelesek a vásárlót
    indokolatlan késedelem nélkül alkalmazni az eladóhoz.
  • 3.2.5. Ha a vásárlónek meg kell adnia az árut többször, vagy a megrendelésben
    meghatározottaktól eltérő módon, a vásárló köteles megfizetni az áruk ismételt
    szállításával kapcsolatos költségeket. más szállítási módszerrel kapcsolatos költségek.
  • 3.2.6. Az üzemeltető jogosult az áruk szállításával kapcsolatos költségeket az áru
    kiválasztott szállítási módját teljesítő fuvarozó tényleges árának összegében
    megfizetni, míg a szállítással kapcsolatos költségek összege a szállítóeszközre
    vonatkozik az eladó internetes boltjában.
  • 3.2.7. Ingyenes szállítás: Csak azok a vásárlók vehetnek igénybe ingyenes szállítást,
    akik a minimális 100 eurós értéket meghaladják.

4. Visszalépéss a vásárlási szerződésből

4.1. A vásárló visszalépése a vásárlási szerződéstől

  • 4.1.1. A jelen Szerződés alapján a szerződésből való kilépés joga csak a vásárló - a
    fogyasztó - jogosult. olyan természetes személy, aki egyidejűleg vásárló, és nem a
    vállalkozás vagy más üzleti tevékenység, foglalkozás vagy foglalkozás során jár el a
    szerződés megkötésekor és teljesítésekor.
  • 4.1.2. Amennyiben az adásvételi szerződést távolról (az online áruházon keresztül)
    vagy az eladó telephelyén kötötték meg, és ugyanakkor az eladó időben és megfelelő
    tájékoztatást ad a fogyasztónak a szerződésből való lemondási jogról, a szerződésről
    való lemondási feltételekről, határidőkről és eljárásokról, (a fogyasztóvédelmi törvény
    3. cikke (1) bekezdésének h) pontja szerint a távértékesítési szerződés alapján történő
    árukereskedelemről), és a fogyasztóvédelmi törvény értelmében a fogyasztó a törvényi
    előírásoknak megfelelően árut értékesít a távollévő szerződés megkötése nélkül,
    büntetés nélkül, az áru átvételétől számított 14 napon belül visszavonni a vásárlási
    szerződéstől (a továbbiakban: törvényes visszavonási idő).
  • 4.1.3. Amennyiben az eladó az elözö bekezdésben említett információkat közölte a
    fogyasztóval, de legkésöbb az elállási idöszak megkezdését követö 12 hónapon belül,
    az elállási idöszak 14 nappal azután, hogy az eladó az információs kötelezettséget
    teljesítette.
  • 4.1.4. Ha az eladó nem adta meg a fogyasztónak a szerződésből való kilépés
    lehetőségéről és az előző bekezdés szerinti kiegészítő időszakra vonatkozó jogilag
    előírt információkat, az elállási idő az áru kézhezvételét követő 12 hónap és 14 nap
    elteltével lejár.
  • 4.1.5. Az árukat akkor tekintik a fogyasztónak, amikor a fogyasztó vagy az általa
    kijelölt harmadik fél a megrendelt áru minden részét átveszi, vagy ha a fogyasztó által
    egy megrendelésben megrendelt árut külön szállítják, amikor az árut utoljára
    szállítják; több részből vagy darabból álló árut szállít az utolsó rész vagy az utolsó
    darab átvétele pillanatában; az árut egy meghatározott ideig, az első szállított áru
    átvételekor ismételten szállítják.
  • 4.1.6. A fogyasztó jogosult arra, hogy visszavonja a szerződést, amelynek tárgya az
    áru szállítása, még az elállási időszak megkezdése előtt is.
  • 4.1.7. Az üzemben tartó az áru kézhezvételétől számított 90 naptári napon belül (a
    továbbiakban: meghosszabbított / meghosszabbított elállási idő) a fogyasztó számára a
    távértékesítési szerződésből való kilépési jogot indok nélkül és büntetés nélkül nyújtja
    ki. A fogyasztó tudomásul veszi azonban, hogy az előző bekezdés szerinti kötelező 14
    napos elállási időszakot követő meghosszabbított / meghosszabbított 90 napos elállási
    időszakon belül a fogyasztó csak akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha a fogyasztó
    feltételeknek:
    • az áruk teljesek, sértetlenek és, ha lehetséges, sértetlen eredeti
      csomagolásban;
    • használat jeleit viseli;
    • az áruk bizonyítékosan fel nem használtak, ha azokat részben vagy teljesen
      szerzői jog védi, vagy ha egyszeri fogyasztásra szánják őket; és egyidejűleg
    • a 2. cikk alapján nem alkalmazták a „legalacsonyabb árat” Ezen Általános
      Szerződési Feltételek 8. pontja szerint
  • 4.1.8. Ha a fogyasztó (i) a kötelező 14 napos elállási időn belül tájékoztatja az
    üzemeltetőt arról, hogy kilép a szerződésből, vagy (ii) meghosszabbított /
    meghosszabbított 90 napos időszakban kilép a szerződésből (azaz az áru átvételét
    követő 15. napon kezdődik) az alkalmazandó jognak megfelelően és a jelen
    feltételeknek megfelelően, hogy visszavonja a szerződést, és egyidejűleg az árut az áru
    kézhezvételétől számított 90 napon belül visszajuttassa, a vásárlási szerződést a
    kezdetektől el kell törölni. Visszavonás esetén a fogyasztó a megvásárolt árut, a
    vásárolt árukat vagy az általános visszavonási és igénylési űrlapot felhasználva
    felhasználhatja. Az űrlapon fel kell tüntetni legalább a fogyasztó nevét és
    vezetéknevét, a rendelési számot, az áru leírását és a visszatérítés számlaszámát.
  • 4.1.9. A fogyasztónak ezen a határidőn belül joga van az áruk kicsomagolására és
    tesztelésére, hasonlóan ahhoz, amit a klasszikus "kőboltban" vásárolnak, az áru
    természetének, jellemzőinek és funkcionalitásának megállapításához szükséges
    mértékben. Ha a fogyasztó a törvényes 14 napos határidőn belül visszavonul az
    adásvételi szerződésből, a fogyasztó felelős az áruk értékének csökkentéséért, amely
    az áruk tulajdonjogának és funkcionalitásának megállapításához szükséges kezelést
    meghaladja. Ha a fogyasztó a meghosszabbított 90 napos határidőn belül lemond a
    vásárlási szerződésről (a törvényes 14 napos időszak lejártát követően), és a
    visszaküldött áruk hiányosak vagy bizonyítottak vagy sérültek, az üzemeltető ilyen
    esetben kártérítést kap a fogyasztó számára visszavonás esetén a törvényes 14 napos
    időszak lejárta után meghosszabbított 90 napos periódusban) visszaadja az eladót a
    vásárlónak a visszavásárolt áru csökkentett értékének megfelelő veszteséggel /
    összeggel csökkentett tárgyalásos vételárral.
  • 4.1.10. A Fogyasztó megjegyzi, hogy a 7. szakasz rendelkezéseivel összhangban A
    fogyasztóvédelmi törvény 6. cikke értelmében a távollevők között kötött szerződés
    szerinti áruk értékesítése nem vonható ki a szerződésből, amelynek tárgya:
  • a) a szolgáltatás nyújtása abban az esetben, ha a szolgáltatás nyújtása a fogyasztó
    kifejezett beleegyezésével megkezdődött, és a fogyasztó azt állította, hogy a
    teljes körű szolgáltatás és a teljes körű szolgáltatás igénybevétele után
    megfelelően utasították, hogy elveszti a szerződésből való kilépés jogát;
    b) az áruk értékesítése vagy olyan szolgáltatások nyújtása, amelyek ára függ az
    áraknak a pénzügyi piacon való mozgásától, amelyet az eladó nem
    befolyásolhat, és amely az elállási időszak lejárta után következhet be;
    c) a fogyasztó egyedi követelményeinek megfelelően gyártott áruk értékesítése,
    személyre szabott áruk vagy kifejezetten egyetlen fogyasztó számára készült
    áruk;
    d) az áruk gyors értékesítése vagy romlandósága alá eső áruk értékesítése;
    e) védőcsomagban lévő áruk értékesítése, amely nem alkalmas egészségügyi
    vagy higiéniai okokból történő visszatérésre, és amelynek védőcsomagolása a
    szállítás után sérült;
    f) olyan áruk értékesítése, amelyek természetüknél fogva elválaszthatatlanul
    összekeverhetők más árukkal a szállítás után;
    g) az alkoholtartalmú italok értékesítése, amelynek árát a szerződés megkötésekor
    állapították meg, és amelynek kézbesítése legkorábban 30 nap után hajtható
    végre, és áruk a piaci ármozgásoktól függ, amelyet az eladó nem befolyásolhat;
    h) vészhelyzeti javítás vagy karbantartás elvégzése, amelyet a fogyasztó
    kifejezetten kért az eladótól; ez nem vonatkozik azokra a szolgáltatásnyújtásra
    irányuló szerződésekre és szerződésekre, amelyek a javításhoz vagy
    karbantartáshoz szükséges tartalék alkatrészként történő értékesítésre
    vonatkoznak, amennyiben azokat az eladó fogyasztói látogatása során kötötték
    meg, és a fogyasztó előzetesen nem rendelte meg ezeket a szolgáltatásokat
    vagy árukat;
    i) a védőcsomagokban értékesített hangfelvételek, képfelvételek, hangfelvételek,
    könyvek vagy számítógépes szoftverek értékesítése, ha a fogyasztó feloldotta
    azt;
    j) a folyóiratok értékesítése, kivéve az előfizetési szerződés szerinti értékesítést,
    és a védőcsomagban nem szereplő könyvek értékesítése;
    k) lakhatási szolgáltatások nyújtása nem a szállás céljára, az áruk szállítására, az
    autók bérbeadására, a vendéglátó-ipari szolgáltatások biztosítására vagy a
    szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatások nyújtására, és
    amelyek alapján az eladó vállalja, hogy ilyen szolgáltatásokat nyújt a
    megállapodás szerinti időben vagy a megállapodás szerinti időben;
    l) az elektronikus tartalom rendelkezésre bocsátása nem anyagi adathordozón, ha
    a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdeményezték a rendelkezést, és a
    fogyasztó kijelentette, hogy az ilyen hozzájárulás kifejezése útján megfelelően
    utasították, hogy elvonja az elállási jogot.

4.2. A fogyasztó visszavonási jogának alkalmazása

  • 4.2.1. A fogyasztó a jelen Szerződési Feltételek előző pontjaival összhangban
    felmondhatja a szerződéstől való lemondási jogát az eladóval papíron vagy más tartós
    adathordozón történő beiratkozás formájában; ha a szerződést szóban kötötték meg, a
    fogyasztó visszavonási jogának alkalmazásához elegendő az egyértelműen
    megfogalmazott fogyasztói nyilatkozat arról, hogy hajlandó lemondani a szerződéstől
    (a továbbiakban: visszavonási értesítés). A fogyasztó használhatja az elállási űrlapot,
    amelyet az árukkal vagy e-mailben küldött az eladónak.
  • 4.2.2. A visszavonási határidőt akkor tartják fenn, ha az elállási értesítést legkésőbb a
    4.1. ezeket az üzleti feltételeket. Visszavonás esetén a szerződést a kezdetektől meg
    kell szüntetni, és a szerződéstől kezdve minden olyan kiegészítő szerződést, amelyből
    a fogyasztó visszavonta, szintén el kell törölni.
  • 4.2.3. A vásárlási szerződésből való lemondási jog 14 napos határidőn belüli
    igénybevétele esetén a fogyasztó köteles az árut visszavonni vagy átadni az eladónak
    vagy az eladó által felhatalmazott személynek az áru átvételétől számított 14 napon
    belül. Az árut az eladó címére kell elküldeni a GIVsport s.r.o., Pod lipami 96, 033 01
    Liptovský Hrádok címen. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó személyesen
    vagy az erre felhatalmazott személyen keresztül kívánja felvenni az árut. Az első
    mondatban említett határidőt megőrzöttnek kell tekinteni, ha az árut legkésőbb az
    időszak utolsó napján adták át.
  • 4.2.4. Abban az esetben, ha a fogyasztó vásárlója a törvényes 14 napos időszak lejárta
    után meghosszabbított 90 napos időszakon belül visszavonul a vásárlási szerződéstől,
    a vásárló-fogyasztó köteles legkésőbb az áru átvételét követő 90. nap végéig
    visszaküldeni az árut, ellenkező esetben megszűnik a vételár visszafizetésének joga.
  • 4.2.5. Ha a fogyasztó jogszerűen visszavonul a vásárlási szerződésből, az üzemeltető
    köteles minden olyan készpénzt visszaadni, beleértve a legolcsóbb ajánlott szállítási
    módnak megfelelő áruk átadásának költségét, a vásárlási szerződés visszavonását
    követő 14 napon belül, ugyanolyan módon, mint ahogyan azt használták a fogyasztó
    fizetésében. Az eladó más módon téríti vissza a beérkezett pénzt a fogyasztónak,
    kivéve, ha a fogyasztó egyetért vele, és a többletköltségeket a fogyasztó nem terheli.
  • 4.2.6. Az eladó nem köteles további költségeket fizetni a fogyasztónak, ha a fogyasztó
    kifejezetten más szállítási módot választott, például az eladó által kínált legolcsóbb
    szokásos szállítási módot. A többletköltség a fogyasztó által választott szállítási
    költségek és az eladó által kínált legolcsóbb szokásos szállítási költség közötti
    különbség.
  • 4.2.7. A fogyasztó megjegyzi, hogy az áru szállításának költségét csak akkor térítik
    vissza, ha a szerződést teljes egészében visszavonják.
  • 4.2.8. Ha a fogyasztó lemond a vásárlási szerződéstől, amelyre az árut értékesítik, az
    üzemeltető nem köteles a kapott pénzeszközöket / kifizetéseket visszaadni a
    fogyasztónak, mielőtt a fogyasztó megadja az árut (nem szállította), vagy amíg a
    fogyasztó nem bizonyítja, hogy visszaadta az árut az üzemeltetőnek.
  • 4.2.9. Ha a fogyasztó jogszerűen kilép a beszerzési szerződésből, a fogyasztó
    egyetérthet az eladóval abban, hogy a megrendelt áruk szállítása költségét úgy
    visszaküldi, hogy a megrendelt árukat úgy szállítják. "Visszatérés", azaz az áru
    visszaküldésének költségeinek visszatérítése az eladónak. Abban az esetben, ha a
    fogyasztó több szállítmányból szállít árut egy megrendelésből, jogosult egy címkét
    használni.
  • 4.2.10. A fogyasztó megjegyzi, hogy ha a fogyasztó lemond a szerződéstől, akkor
    viseli az áru visszaküldésének költségeit az eladónak a 10. §. A fogyasztóvédelmi
    törvény távértékesítési szerződés alapján történő értékesítéséről szóló 3. cikke,
    valamint távollévő szerződésből történő visszavonás esetén az áru visszaküldésének
    költsége, amely jellegénél fogva nem küldhető vissza postai úton.
  • 4.2.11. A fogyasztó felelős az áruk kezeléséből származó áruk értékcsökkenéséért, ami
    túlmutat az áruk jellemzőinek és funkcionalitásának megállapításához szükséges
    kezelésen.
  • 4.2.12. Ha a fogyasztó indokolatlanul és / vagy az alkalmazandó jog megsértésével
    visszavonja a vásárlási szerződést, és az árut az üzemeltetőnek elküldi, az árut az eladó
    nem fogadja el vagy tárolja a Ptk. Vonatkozó rendelkezéseivel összhangban.
  • 4.2.13. Ha ajándékot adnak a vásárlónek az árukkal együtt, az eladó és a vásárló
    közötti ajándékszerződés kötelező feltételekkel zárul, és ha a vásárló lemond a
    vásárlási szerződésről, az adományozói ajándékszerződés megszűnik, és a vásárló
    köteles az ajándékot az eladónak átadni visszatéréshez.
  • 4.2.14. Ha a fogyasztó lemond a szerződéstől, akkor nem felel meg a 8. szakasz
    rendelkezéseinek A fogyasztóvédelmi törvény (5) bekezdésének értelmében a
    távollétes áruk értékesítésére jogosult a kiegészítő szolgáltatás visszatérítése,
    amennyiben a szolgáltatás nyújtására és a szolgáltatás teljes körű nyújtására vonatkozó
    kiegészítő szerződés (különösen a szállítási szolgáltatás) tárgyát képezi.

4.3. Az szolgáltató visszalápése a vásárlási szerződéstől

  • 4.3.1. Az üzemeltető gondoskodik az eladott áruk piacán való jó tájékozódásról,
    azonban kivételesen előfordulhat, ha nem tudja a megrendelt árut a beszerzési
    szerződésben rögzített feltételek szerint szállítani. nem lesz képes egyáltalán nem
    szállítani azt az okok miatt, amelyek nem az ő oldalán állnak. Az üzemeltető ezért
    fenntartja magának a jogot, hogy ilyen esetekben visszavonjon a vevövel kötött
    vevöszerzödésröl, amely a vállalkozó, és a vevö, aki a vállalkozó egyetért az ilyen
    kivételes esetben.
  • 4.3.2. Az üzemeltetőnek joga van visszavonni egy olyan vásárlóval kötött vásárlási
    szerződéstől, aki szintén vállalkozó, ha a megrendelt áru szállítója jelentősen
    megváltoztatta az árakat, ha jelentős árváltozások történtek az árukban, vagy ha az
    üzemeltető megállapítja, hogy az árut hibás áron kínálták, és a vásárlót
    ártalmatlanították nem fogadta el a vonatkozó vásárlási szerződésváltást, az áruk
    növelése vagy a szállítási költség növelése.
  • 4.3.3. A vásárló, aki a vállalkozó, megjegyzi, hogy az eladónak nincs kötelezettsége a
    vásárlóvel, aki a vállalkozó, hogy szerződést kössön. A Vásárló továbbá megjegyzi,
    hogy az eladó jogosult visszavonni egy olyan vevövel kötött vásárlási szerzödéstõl,
    aki nem olyan vállalkozó, aki lényegesen megsértette kötelezettségét az eladási
    kötelezettségek bármelyikében az eladóval szemben. A korábbi megbízás megsértése
    lényegesnek tekinthető a Kereskedelmi Törvénykönyv §345. szakasza szerinti
    magatartás szerinti szerződésből való kivonás céljából.
  • 4.3.4. Ha az üzemeltető lemond a vásárlási szerződésről, köteles haladéktalanul
    tájékoztatni a vásárlót a vásárló által a megrendelés létrehozásakor megjelölt
    elektronikus címről. Ezen túlmenően köteles visszaküldeni a teljes vételárat a
    vásárlónek, ha már a fenti feltételeknek és a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően
    visszafizették vagy csökkentették.

5. Jótállási feltételek

6. Alternatív vitarendezési lehetőség

  • 6.1. A vita alternatív megoldása az alternatív vitarendezési testület eljárása az
    alternatív vitarendezési törvény értelmében (391/2015. Számú koll. Az alternatív
    vitarendezésről és egyes törvények módosításáról, más néven az alternatív
    vitarendezési törvényről). a cél a vitában részt vásárló felek közötti vita egyeztető
    megoldásának elérése.
  • 6.2. A vitában részt vevő felek az a fogyasztó, aki alternatív vitarendezési kérelmet
    nyújtott be, és az eladó, akit a javaslat irányít.
  • 6.3. Az alternatív vitarendezési testület alternatív vitarendezési testület és egy, a
    Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériuma által vezetett listán nyilvántartásba vett
    hivatalos jogi személy (http://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-
    spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/). list-entitások-alternate-
    riesenia-consumer-felbontás). Az alternatív vitarendezési szervek:
    a) A Hálózati Ipari Szabályozási Hivatal;
    b) az elektronikus hírközlési és postai szolgáltatások szabályozási irodája;
    c) Szlovák Kereskedelmi Ellenőrzés;
    d) Fogyasztóvédelmi Társaság (S.O.S.) Poprad;
    e) a Szlovák Bankszövetség bank ombudsmanja;
    f) OMBUDSPOT, Fogyasztói Jogok Szövetsége;
    g) Szlovák Biztosítási Egyesület.
  • 6.4. A fogyasztónak joga van a jogorvoslathoz fordulni az eladóval, ha nem elégedett
    az eladó követelésének kezelésével, vagy úgy véli, hogy az eladó e-mailben
    megsértette a jogait: info@givsport.hu vagy postai úton cím: Pod Lipami 96,
    Liptovský Hrádok 033 01.
  • 6.5. A fogyasztónak jogában áll alternatív vitarendezési megoldást (a továbbiakban: a
    javaslat) benyújtani, ha az eladó az előző bekezdés szerinti kérelemre válaszolt, vagy a
    kiküldés napjától számított 30 napon belül visszautasította azt. az alternatív
    vitarendezési törvényben meghatározottak szerint.
  • 6.6. Az alternatív vitarendezési testület elutasíthatja az alternatív vitarendezési eljárás
    kezdeményezésére irányuló javaslatot, többek között azért, mert:
    a) ha a fogyasztó a naptól számított egy éven belül nyújt be javaslatot
    1. az eladó negatív válaszának kézbesítése a fogyasztó jogorvoslati kérésére,
    vagy
    2. 30 napos határidő lejárta attól a naptól számítva, amikor a fogyasztó az
    eladónak megküldte a jogorvoslati kérelmet, amelyre az eladó nem válaszolt;
    b) a fogyasztó bizonyította, hogy megpróbálta megoldani a vitát azáltal, hogy
    kommunikál az eladóval a kérelem benyújtása előtt;
    c) a vita számszerűsíthető értéke nem haladja meg a 20 eurót;
    d) a javaslat által tárgyalt esetet korábban kezelik, és a fogyasztót tájékoztatták a
    bejelentés felszereléséről, és a javaslat nem tartalmaz új tényeket, és az
    alternatív vitarendezés minden körülmények között nyilvánvalóan haszontalan
    lenne;
    e) minden körülményből kitűnik, hogy az alternatív vitarendezés csak akkor
    lenne lehetséges, ha nem megfelelő erőfeszítéseket tesz.
  • 6.7 Az alternatív vitarendezési szervezet köteles önállóan, pártatlanul eljárni,
    megfelelő szakmai gondossággal, hogy megoldja a vitát, és figyelembe vegye a
    vitában részt vevő felek jogait és jogos érdekeit egy alternatív vitarendezési
    eljárásban. Ha a vitában részt vevő felek valamennyi tényének és érvének alapos
    megvizsgálása után nyilvánvaló, hogy a vitában részt vevő felek érdekelnek egy
    egyeztető egyezségben, az alternatív vitarendezési szervezet vitarendezési
    megállapodástervezetet készít.
  • 6.8. Ha az előző bekezdés szerinti megállapodást nem érik el a vitában részt vevő
    felek és az alternatív vitarendezés során megállapított tények alapján, az ésszerűen
    arra a következtetésre jut, hogy az eladó megsértette a fogyasztóvédelmi szabályok
    szerinti fogyasztói jogokat, megszünteti az alternatív vitarendezési eljárást egy nem
    indokolással ellátott véleményt.
  • 6.9. Egy alternatív vitarendezés a (a) vitarendezési megállapodás megkötésével zárul;
    b) indokolással ellátott vélemény kiadása; c) a javaslat elhalasztása; d) a vitában részt
    vevő fél természetes vagy természetes személy halála vagy deportálása; e) jogutód
    nélküli jogvesztés jogvitában részt vevő fél esetében; vagy (f) törvényes jogi személy
    törlése a listáról.

7. Adatvédelmi irányelvek

7.1. Személyes adatok

  • 7.1.1. A személyes adatok olyan kijelölt vagy azonosítható természetes személyre
    vonatkozó adatok, akik közvetlenül vagy közvetve azonosíthatók, különösen egy
    általános azonosító vagy egy vagy több fizikai, fiziológiai, pszichológiai, fizikai,
    fiziológiai, pszichológiai jellemzővel. mentális, gazdasági, kulturális vagy társadalmi
    identitás.
  • 7.1.2. Az eladó, mint üzemeltető, aki az érintett személyes adatainak feldolgozását
    előkészíti, mielőtt személyes adatokat szereznie az 1. sz. Törvény 15. §-ának
    rendelkezéseivel összhangban. 122/2013 Z. z. a személyes adatok védelméről és az
    egyes törvények módosításáról (a „személyes adatok védelméről szóló törvény”)
    előzetesen értesíti az érintettet a szükséges adatokról az érintett személy
    beleegyezésének megfogalmazására.
  • 7.1.3. Az Eladó ezennel értesíti a Vásárlót arról, hogy a 10. cikk értelmében 3. cikk b)
    az 1. sz. 122/2013 Z. z. a személyes adatok védelméről és az egyes törvények
    módosításáról (a személyes adatok védelméről szóló törvény), az eladó, mint
    üzemeltető, a vásárlási szerződés megkötésekor az adatalany hozzájárulása nélkül
    feldolgozza a vevő személyes adatait, mivel a vevő személyes adatainak feldolgozását
    az eladó végzi. a vevővel a szerződéskötés előtti kapcsolatok a vevő kérésére és a vevő
    személyes adatainak feldolgozása szükséges ahhoz, hogy a vásárló egy olyan
    szerződést kössön, amelyben a vevő az egyik fél. Az üzemeltetőt az Adatvédelmi
    Hivatalnál regisztrálták.
  • 7.1.4. A felek egyetértenek abban, hogy ha a fogyasztó köteles az eladót a nevének és
    vezetéknevének sorrendjében értesíteni, állandó lakcímének címe, beleértve a
    irányítószámot, a telefonszámot és az e-mail címet. A felek megállapodtak abban,
    hogy abban az esetben, ha vállalkozó, a vevő köteles üzleti nevének, címének, ideértve
    a irányítószámot, a cégazonosítót, a telefonszámot és az e-mail címet is bejelenteni az
    eladónak.
  • 7.1.5. A vevő a megrendelést megelőzően a megfelelő rovat kijelölésével megadhatja
    az eladónak a 11. § (1) bekezdése szerinti beleegyezését. 1 és nasl. A személyes
    adatok védelméről szóló törvény a személyes adatok - különösen a fent említettek -
    feldolgozására és tárolására és / vagy az eladó tevékenységéhez szükséges adatok
    feldolgozására és tárolására szolgál, hogy az új termékekről, kedvezményekről és
    akciókról tájékoztatást nyújtson a felajánlott áruknak és feldolgozza azokat minden
    információs rendszerében az új termékekről, az árukra vonatkozó kedvezményekről és
    akciókról szóló információkkal kapcsolatban. A Vevő a Vevő személyes adatainak
    feldolgozásának céljával az időkorlátozott jóváhagyást biztosítja. A feldolgozási cél
    lezárása után az eladó azonnal biztosítani fogja a vevő személyes adatait. A vevő
    bármikor írásban visszavonhatja a személyes adatok feldolgozására vonatkozó
    hozzájárulást.
  • 7.1.6. A Vevő tudomásul veszi, hogy köteles helyesen és őszintén közölni személyes
    adatait (amikor regisztrál, felhasználói fiókjában vagy megrendelésben), és köteles
    indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatni az eladónak személyes adatait.
  • 7.1.7. A vevő személyes adatainak feldolgozásával az eladó harmadik személyt
    engedélyezhet processzorként. Íme a személyes adatok feldolgozóinak aktuális
    információi, és szükség esetén megküldik a vevőnek a kérésére.
  • 7.1.8. A személyes adatokat feldolgozni fogják az elektronikus úton történő
    feldolgozás céljának automatizált módon vagy nyomtatott formában, nem automatizált
    módon történő eléréséhez szükséges ideig.

7.2. Az érintett személy jogai

  • 7.2.1. Az érintett személynek az írásbeli kérelem alapján joga van az üzemeltetőt
    követelni
    a) annak megerősítése, hogy a személyes adatok feldolgozása történik-e vagy
    sem;
    b) az információs rendszerben a személyes adatok feldolgozásával kapcsolatos
    információk általános érthető formában a 15. § (1) bekezdésének hatálya alá. 1
    pont. a személyes adatvédelmi törvény második – hatodik pontja; a 28. \ t A
    személyes adatok védelméről szóló törvény 5. cikke értelmében az érintett
    személy jogosult a műveletek feldolgozására és értékelésére vonatkozó eljárás
    ismeretében;
    c) általánosan érthető formában pontos információ arról a forrásról, amelyről
    személyes adatait feldolgozásra szerezte;
    d) általánosan érthető formában a feldolgozás tárgyát képező személyes adatai;
    e) helytelen, hiányos vagy elavult személyes adatok feldolgozása vagy törlése;
    f) azon személyes adatok felszámolása, amelyek feldolgozási célja véget ért;
    amennyiben feldolgozás tárgyát képezik, a személyes adatokat tartalmazó
    hivatalos dokumentumok kérhetik a visszatérést;
    g) a feldolgozás alá eső személyes adatainak felszámolása, ha a törvényt
    megsértették;
  • h) személyes adatainak blokkolása az engedély érvényességének lejárta előtt
    történő visszavonása miatt, ha az üzemeltető személyes adatait az érintett
    beleegyezésével dolgozza fel.
  • 7.2.2. Az érintett személy írásbeli kérésre jogosult az üzemeltető ellen kifogást emelnia) olyan személyes adatok feldolgozása, amelyeket úgy ítél meg, hogy közvetlen
    értékesítés céljából feldolgozzák, beleegyezése nélkül és felszámolásuk
    kérésére;
    b) a 10. § (1) bekezdésében meghatározott személyes adatok felhasználása; 3.
    cikk d) a személyes adatok védelméről szóló törvény a postai kommunikáció
    közvetlen értékesítése céljából; vagy
    c) a 10. szakaszban említett személyes adatok nyújtása 3. cikk d) a személyes
    adatok védelméről szóló törvény a közvetlen marketing célból.
  • 7.2.3. Az érintett személy írásbeli kérésre vagy személyesen, ha az ügy nem késlelteti
    a halasztást, jogában áll bármikor kifogásolni a személyes adatok feldolgozását a 10.
    szakasz szerinti esetekben. 3. cikk a személyes adatvédelmi törvény a), e), f) vagy g)
    pontjait azáltal, hogy érvényes okokból vagy a jogosulatlan beavatkozás igazolásával
    biztosítják a jogait és a védett érdekeket, amelyek ilyen esetben az ilyen személyes
    adatok feldolgozásával megsérülnek; ha a jogi okok nem akadályozzák meg azt, és
    bebizonyosodik, hogy az érintett személy kifogása jogszerű, az üzemeltető köteles a
    személyes adatoknak az érintett személy által történő feldolgozását haladéktalanul
    blokkolni és rendelkezni, amint a körülmények megengedik.
  • 7.2.4. Az érintett személy írásbeli kérelemre vagy személyesen, ha az ügy nem
    késlelteti a halasztást, jogában áll bármikor kifogást emelni az üzemeltetőtől, és nem
    hozhatja meg az üzemeltető azon döntését, amely joghatással vagy jelentős hatással
    lenne az üzemeltetőre, ha az ilyen döntés kizárólag az automatizált feldolgozási
    műveletek alapján történik. személyes adatok. Az érintett személynek joga van
    megkövetelni az üzemeltetőtől, hogy az automatizált feldolgozási módtól eltérő
    módszerrel meghozott határozatot felülvizsgálja, és az üzemeltető köteles betartani az
    érintett személy kérését oly módon, hogy a döntéshozó döntő szerepet kapjon a
    határozat felülvizsgálatában; a felülvizsgálat módjáról és a megállapítás eredményéről
    az üzemeltető a kérelem kézhezvételétől számított 30 napon belül tájékoztatja az
    érintett személyt. Az érintett személy csak akkor jogosult erre, ha egy különleges
    törvény előírja az érintett személy jogos érdekeinek védelmét, vagy ha az üzemeltető
    a szerződéskötés előtti kapcsolatok vagy a szerződéses kapcsolatok fennállása során
    az érintett személy számára kielégítő döntést hoz, vagy az üzemeltető a szerződés
    alapján más megfelelő intézkedéseket hozott az érintett személy jogos érdekeinek
    biztosítása érdekében.
  • 7.2.5. Ha az érintett személy gyakorolja a jogáta) írásban és a kérelem tartalmából, hogy gyakorolja a jogát, a kérelmet az e
    törvény értelmében benyújtottnak kell tekinteni; az e-mailben vagy faxon
    benyújtott kérelmet az érintett személy írásban, legkésőbb a küldés napját
    követő három napon belül kézbesíti;
    b) személyesen szóbeli úton, olyan nyilvántartásba, amelyből egyértelműnek kell
    lennie, hogy ki gyakorolta a jogot, amit követel, és mikor és ki készült a
    jegyzőkönyvet, aláírását és az érintett személy aláírását; a jegyzőkönyv
    másolatát az üzemeltető átadja az érintett személynek;
    c) az a) vagy b) pontban említett közvetítő esetében köteles haladéktalanul
    átadni a kérelmet vagy nyilvántartást az üzemeltetőnek.
  • 7.2.6. Az érintett személy gyanítja, hogy személyes adatai jogtalanul feldolgozásra
    kerülhetnek, és a személyes adatok védelmére irányuló eljárás kezdeményezésére
    irányuló indítványt terjeszthet a Hivatalhoz.
  • 7.2.7. Ha az érintett személynek nincs teljes jogképessége, az ügyvéd jogait az érintett
    személy gyakorolhatja. Ha az érintett személy nem él, az e törvény szerinti jogait
    közeli személy gyakorolhatja.
  • 7.2.8. A vevő ismeri a cookie-kat a számítógépén. A webböngésző beállításával a
    vásárlók kézzel törölhetik, blokkolhatják vagy letilthatják az egyes cookie-kat. Az
    egyes cookie-kat csak bizonyos webhelyeken lehet letiltani vagy engedélyezni.
    Részletesebb információk a cookie-házirendben találhatók..

8. Záró rendelkezések

  • 8.1. Az üzemeltető és a vevő közötti kommunikációs nyelv és a beszerzési szerződés
    nyelve a angól/magyár nyelv. A zárt vásárlási szerződéseket az üzemeltető elektronikus
    formában archiválja, és mások számára nem hozzáférhető.
  • 8.2. Ha bármelyik feltétel bármilyen okból érvénytelen vagy hatástalan, akkor ez nem
    érvénytelenítheti vagy semmisítheti meg az Üzleti Feltételek vagy a Vásárlási
    Megállapodás többi részét.
  • 8.3. Az üzemeltető módosíthatja ezeket a feltételeket. A megváltozott üzleti feltételek
    a közzététel napján érvényesek. A változás nem érinti az üzemeltető és a vevő új üzleti
    feltételeinek hatálybalépése előtti jogait és kötelezettségeit.
  • 8.4. Ha az adásvételi szerződésen alapuló kapcsolat nemzetközi (külföldi) elemet
    tartalmaz, a felek egyetértenek abban, hogy a vásárlási szerződés által megállapított
    kapcsolat, valamint az abból eredő viták a Szlovák Köztársaság joga alá tartoznak.
  • 8.5. Az eladó jogosult az árukat kereskedelmi engedély alapján értékesíteni. A
    kereskedelmi ellenőrzést az illetékes Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal biztosítja a
    hatáskörébe. A személyes adatok védelmének területét a Személyes Adatvédelmi
    Hivatal végzi. A Vevő Fogyasztók Védelméért Felügyeleti Hatósága (Prievozská 32,
    P.O.Box 5, 820 07 Bratislava, http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi.
  • 8.6. A felek megállapodtak abban, hogy a Szlovák Köztársaság bíróságai hatáskörébe
    tartozik az üzemeltető és a vevő közötti viták kezelése. Az üzemeltető és a fogyasztó
    közötti vitákat bíróságon kívüli megközelítéssel is kezelhetik. Ilyen esetben a
    fogyasztó kapcsolatba léphet a peren kívüli vitarendezési szervvel, például a Szlovák
    Kereskedelmi Ellenőrzővel vagy más, a Szlovák Köztársaság Gazdasági
    Minisztériuma által fenntartott alternatív vitarendezési szervezetek listáján
    nyilvántartásba vett egyéb jogi személyiséggel. A fogyasztó panaszt is nyújthat be az
    RSO alternatív vitarendezési platformján keresztül az Európai Parlament és a Tanács
    ... (EU) rendelete alapján. 524/2013 a fogyasztók online vitarendezéséről, a 2006/2004
    / EK és a 2009/22 / EK irányelv módosításáról (a továbbiakban: a vitarendezési
    rendelet), elérhető a következő címen: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=SK./webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=SK. Operator azt
    javasolja, hogy a vevő először használja a info@givsport.hu e-mail címét, hogy
    megoldja a helyzetet, mielőtt a bíróság elé kerülne. a vita bírósági rendezése.

Liptovský Hrádok 2018. április 20-án
GIVsport s.r.o.

 

...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió